2016. június 7., kedd

10. fejezet - Meggondolatlanságok sorozata



MinHa szemszöge

   Két hét telt el azóta, hogy a gyárban jártam. A napjaim többnyire arról szóltak, hogy megszervezzük édesanyámmal a mama temetését. Több akadályba is ütköztünk, ugyanis nem volt elég pénzünk rá, ezért éjt nappallá téve dolgoztam mellette. A főnökömtől előleget kellett kérnem, amit készségesen átnyújtott nekem, de kellemetlennek éreztem a szituációt. Meg kellett ígérnem neki, hogy a temetést követő hetekben is én legyek bent. Egész jó alku volt, így elfogadtam.
  A temetés érdekesen zajlott. Nagyon sok olyan ember jelent meg, akit nem ismertem és azt se tudtam, hogy hogyan szereztek tudomást a mama haláláról, de mindenki odajött hozzánk kinyilvánítani a részvétét. A legmeglepőbb és egyben legjobb pillanat az volt, amikor egy idős férfi mankóval odatántorgott hozzánk és bemutatkozott Jungkook-ként. Egy pillanatra minden szomorúságom elillant. Szóba elegyedtem vele és nagyon jókat mesélt a mamáról. Végre azt éreztem, hogy találkoztam egy olyan emberrel, aki igazán ismerte a fiatal Lyn-t és végre találkozhattam a mama múltjának egy kis szeletével. A temetés után még meg is hívott egy italra és felvetette az ötletet, hogy találkozzak a még élő, régi bandatagokkal. Szívem repesett az örömtől, azonnal elfogadtam az ajánlatot és megbeszéltünk egy hétvégi időpontot. Említette azt is, hogy T-Jo is meghalt. Rap Monster, Jin és ő biztosan ott lesz és talán H is.
  A nap további részében nem igazán vették hasznomat. Anya sürgött, forgott a házukban tartott halotti toron, ilyen-olyan fogásokat szervírozva. Én inkább egy sarokban ülve figyeltem az embereket, és próbáltam elkerülni bármilyen szemkontaktust. Egyikkel se volt kedvem beszélni, a többségük már szottyadt vénember volt. Egyedül apám állt le velük beszélgetni, illetve a nagynéném. Megakadt rajta a tekintetem. Minden egyes vonásában Hoseok papára hasonlított. A hosszúkás orra, a szája, a fejformája. Kísértetiesen úgy nézett ki, mint a papa, annyi különbséggel, hogy ő nő volt.
  Észrevette, hogy figyelem, ezért megakadt a mondandója közepén, amit éppen egy görnyedt hátú, idős hölgynek mesélt. Elnézést kért tőle és átszelve a fél nappalit, odajött hozzám.
- Miért ülsz itt egymagadba? Annyi ember van itt.
- Nincs kedvem a társasághoz. – rántottam meg könnyedén a vállamat.
- Mm, nekem sincs, de ez a sok ember anyu tiszteletére jöttek ide és mindenkinek van egy jó szava róla, érdemes hallgatni. – jegyezte meg, mire elmosolyodtam.
- Én már megkaptam azt, amire vágytam. – gondoltam én itt Jungkookra. – Nincs kedvem olyan emberekkel beszélgetni, akik nem is ismerik igazán a mamát. Most nézd meg, mit keres itt a volt fodrásza? – böktem egy távoli férfira, aki az előszobában lézengett egy pohár borral a kezében. – Értelmetlen az egész felhajtás.
- Ne legyél már ilyen savanyú – csípte meg az arcom, azzal otthagyott a sarokba.
  Felsóhajtottam és benyakaltam a savanykás bort, ami még megmaradt azután, hogy anya megtartotta a beszédét. A poharat letettem a kredenc fapultjára és áttörve a tömegen egyszerűen otthagytam az ünnepséget, már ha szabad ezt annak mondanom.

   Fáradtan estem le a kanapéra munka után. Ezúttal délelőttös voltam, ami azt jelentette, hogy délután 5-ig még mindig ott gürcöltem. Fél hatra értem haza, már gondolkodni se volt erőm, oldalra feküdtem és csak úgy voltam. Minimum húsz percre volt szükségem, hogy az agyam új erőre kapjon és legyen egy normális gondolatom. Ez azonban megint azt eredményezte, hogy ő járjon az eszembe. Fáradhatatlanul, szinte folyamat eszembe jutott Hyungwon. Aggodalom és idegesség fogott el, mert megígérte, hogy meglátogat, ez azonban még mindig nem történt meg. Ebből következett, hogy felülkerekedett bennem az aggodalom, hogy valami rossz történhetett vele. Shownu biztos kibelezte, amikor visszatért a gyárba. Ehhez hasonló és ennél rosszabb ötletek is felmerültek bennem, de nem akartam becsapni magamat, tudtam, hogy az igazság abban rejlik, hogy egyszerűen ő nem úgy gondol rám, mint ahogyan én rá. Szánalmas is voltam aznap, ez tény. Kyung tett róla, hogy beégjek előtte.
   Egy üzenetem érkezett. Rápillantottam a mobilomra, hogy megnézzem kitől jött. Taeil írt. Feltornáztam testemet ülő helyzetbe és megnyitottam az üzenetet.

„Gyere át Kyunghoz, gáz van.”

  Nem értettem ez mit jelentsen, nekem már semmi közöm Kyunghoz, de az üzenet olvasása közben azért némi aggodalmat éreztem.
- Most mit csináljak? – mondtam ki hangosan. Homlokomra helyeztem jobb kezemet és gyűrögetni kezdtem azt. Most menjek oda? Ugyan MinHa, bármi is történt, az már nem a te lelkeden szárad, szard le! Így van, van neked jobb dolgod is ennél. De most kölcsön kaptad apa kocsiját, hamar oda tudnál vezetni… - vitatkoztam önmagammal. – Menj! – erősítette meg lelkiismeretem.
  Hangos sóhaj közepette felegyenesedtem, bár minden porcikám azt kívánta, hogy helyezzem vissza magamat a díványra.
  Összeszedtem a dolgaimat és beültem a volán mögé. Mióta megvan a jogosítványom, nem vezettem túl sokat, de reménykedtem benne, hogy nem felejtettem el, legalább az alapokat nem. Csak rendőrbe ne ütközzek…
 Már az út felénél tartottam, amikor elhaladtam egy rendőrautó mellett. Összeszorult a torkom azalatt az idő alatt, míg a kocsi elgurult mellette, de próbáltam minél természetesebbnek tűnni.
 Befordítottam a járgányt Kyungék utcájába, már akkor láttam, hogy itt valami nincs rendben. Az egész utca tele volt parkoló autókkal, ez csak azt jelenthette, hogy Kyung megint bulit tart. A legkevésbé sem örültem neki, mivel nem számítottam tömegre és én még mindig a munkaruhámba feszítettem, ami nem állt másból, mint egy ronda, kapucsínó szín galléros pólóból és hozzá egy zöld skaterszoknya. A pólón a mellkasi résznél még az étterem logója is fel volt tüntetve.
  Leparkoltam három házzal arrébb és visszasétáltam a házhoz. A zene jóformán ordított, nem mellesleg felismertem benne Zico hangját is. Élőben rappelt, ez volt az egyik kedvenc tevékenysége, amivel felvághatott a tömegnek. Aláírom, tényleg van hozzá tehetsége.
  Be se kopogtam, csak besétáltam a nyitott bejárati ajtón. Undorítóan sokan voltak az előtérben, át kellett verekednem magamat a tömegen, bár igazán azt se tudtam eldönteni, hogy kit keressek és merre.
  Egy kéz fonódott felkaromra, ami megálljt parancsolt nekem. Megfordultam és egyszeriben megörültem, hogy nem kellett tovább verekednem magamat a tömegben, mert megtalált P.O.
- Gyere. – mondta, s közben elkezdett maga után húzni. Esélyem se volt mást csinálni, P.O. nagyon szorosan fogott, már készültem is rászólni, hogy ez fáj, de hirtelen megálltunk. P.O. átvezetett a teraszra, ahol szintén rengetegen voltak, sőt, valaki még a medencébe is bemerészkedett, pedig ahhoz már nem volt olyan meleg.
 Kyung a teraszon ült egy napozó ágy szélén, lehajtott fejjel, de még az arcát se kellett látnom ahhoz, hogy megállapítsam, hót részeg a gyerek. Körülötte ott álltak B-Bombék is, kivéve Zicot, aki a medence melletti DJ pult mellett állt egy mikrofonnal a kezében.
- Ha most azért hívtatok ide, mert részeg, akkor tudjátok meg, hogy ez nem hat meg. – mondtam idegesen a többiekre pillantva.
- Nem erről van szó. – rázta meg a fejét Taeil.
Halk zokogás ütötte meg a fülemet. Már mindent értettem. Egyszerűen felnevettem, mert nem hittem el, hogy tényleg ezért képesek voltak idehívni. Kyungieka hirtelen szomorú lett miattam és a benne lévő sok alkohol sírásra késztette. Hát mindjárt én is elbőgöm magam!
- Ne haragudjatok, de én erre nem vagyok kíváncsi. – mutattam rá Kyungra. Megfordultam, hogy visszamenjek a házba, majd visszaüljek a kocsimba és hazavezessek. Ezt P.O. megakadályozta, teljes lendületből mellkasának ütődtem.
- Figyelj MinHa, már hetek óta ilyen, nem volt egy józan pillanata sem! – mondta B-Bomb nyugtalanul.
- Nem tud érdekelni! Ha tudni akarjátok, nem csaltam meg, teljesen félreértette a helyzetet, de még azt se engedte, hogy megmagyarázzam neki, akkor most igya meg a levét. Nem érzem magamat hibásnak. – felbátorodva még azt is megfontoltam, hogy kimondjam, már nem szeretem Kyungot, de ezt inkább megtartottam magamnak. – Egyébként meg, ha annyira szomorú lenne, akkor nem rendezett volna bulit magának. – tekintettem körül. Több fürdőruhás lányon is megakadt a pillantásom, megvetően néztem őket, ahogy illegették jobbra-balra magukat és kecsesen sétálgattak piros műanyagpoharakkal a kezükben, egy-egy srác társaságában. – Van itt elég lány, akivel vigasztalódhat. – jegyeztem meg mellékesen.
- Ezt a bulit mi szerveztük neki, hogy felviduljon, de amint látod, ez nem hatott rá. – magyarázta U-Kwon.
- Nem tud érdekelni. – makacsoltam meg magamat. Már semmi más nem érdekelt, csak az, hogy végre elmenjek innen. Nem voltam képes Kyungra nézni, mert undor fogott el, sőt, az egész hely ezt az érzést váltotta ki belőlem.
  U-Kwon legyintett egyet, mintha lemondott volna arról, hogy megbékéljek Kyunggal és ezt győzedelmesen elkönyveltem magamnak. Egyet kellett értsek vele, ez már egy reménytelen ügy volt.
- Vezesd ki. – mondta oda halkan Taeilnek.
- Nem kell, kitalálok magamtól is. – Hátat fordítottam nekik, és P.O. ezúttal utat engedett nekem, nem tartott fel. Amilyen gyorsan csak tudtam, áttörtem magamat mindenkin, aki az utamat állta és elhagytam a Park birtokot.
  Gyors léptekkel közeledtem a kocsihoz, a lábaimat erősen a földhöz csaptam. Külső szemmel biztosan idiótán festettem, de úgy éreztem csak így tudom levezetni a dühömet, ami tombolt bennem.
Hogy volt mersze? Biztos ő vette rá Taeilt, hogy hívjon ide.
Utólag egy hatalmas baromnak tartottam magam, amiért csak így ugrottam, bár akkor azt hittem, hogy komolyan bajban van Kyung.
  Bevágódtam a volán mögé és ráhajtottam a kormányra a fejemet. Percekig ültem így, úgy éreztem, hogy képtelen vagyok elindulni, mert a végén még balesetet okozok. Egyszerűen annyira felemésztett a düh, hogy nem voltam képes másra koncentrálni. Haragudtam magamra, Taeilre, de legfőképp Kyungra, amiért ekkora faszkalap. Más jelzővel már nem is tudnám illetni, ezt érdemli.
  Egyenletes, nagy sóhajokkal végül lenyugtattam magam, mert nem akartam több időt itt tölteni. Beindítottam a motort, ami felzúgott, pöfékelt párat a kipufogó, majd óvatosan kiálltam a helyről.
  Pár sarokkal arrébb felhajtottam az autópályára és egyszerűen hagytam, hadd guruljon a jármű. A megengedett sebességhatáron jártak a kerekek, még azt is megengedtem magamnak, hogy egy kicsit fölé menjek.
  Már rég elhajtottam a házam mellett, az étterem mellett, ahol dolgoztam, mindent magam mögött hagytam. És akkor megláttam a táblát, mely azt hirdette, hogy a következő lejáró Itaewon-ba vezet. Hyungwon
  Az autót kivezettem a külső sávba és 5 méter után lekanyarodtam az autópályáról.
Tudtam, hogy egy újabb hülyeséget teszek azzal, hogy visszamegyek a gyárba, de meg kell tennem. Tudnom kell, hogy mi van vele. Már két hét is eltelt azóta, nem bírtam tovább. Vállalnom kell érte a kockázatot.
  Már Itaewon külső felénél jártam, amikor feltűnt, hogy valami nincs rendben, egy számomra teljesen ismeretlen részen járok. Eddig igyekeztem a busz vonalát követni, de ezek szerint valahol eltájolódtam.
  Addig jártam a környéket, a szűkebbnél szűkebb utcákat, míg az egyik ismerőssé vált. Azon felhajtottam és ott volt előttem a gyár, ismét. A pillangók kiszabadultak a ketrecükből, most össze-vissza verdestek a hasamban.
 Izgatottan leparkoltam a kocsit és kiugrottam belőle. Tudtam, hogy ki kellett volna eszelnem egy tervet, hogy ne szaladjak bele a fiúba, de nem jutott eszembe semmi hasznos, ezért csak átcsusszantam a rácsok között és belevetettem magam a sötétbe. Egyszerűen felkiáltottam. – Hyungwon! Hol vagy? – Csak azt reméltem, hogy ő lesz az, aki először rám talál.
  Egy hangos kacaj zengte be az egész térséget, a forrását azonban nem találtam. Olyan volt, mintha egyszerre mindenhonnan jött volna a hang.
Mindezt csoszogás követte, ami egyre közelebbről érkezett, felém tartott az alak.
 Bármennyire is reménykedtem abban, hogy Hyungwon az, iszonyatos félelem remegtette szívemet. Csendben vártam, meg se mozdultam, csak a tüdőm végezte a munkáját, az csapott zajt. A csoszogás is abbamaradt.
- Üdv újra itt, kislány. – suttogta egy hűvös, érdes hang. A hideg futkosott tőle a hátamon.

  Ez bizony nem Hyungwon… 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése